Afspraak op maat

Op het moment dat u een abonnement afspreekt, bepaalt u samen met de ICT-specialist welke ondersteuning u wenst. U kunt een keuze maken uit de volgende abonnementen.

 

 Balon+ZZPZZP Het ZZP abonnement is voor bedrijven met 1 á 2 werknemers gericht. Zoeken en verhelpen van fouten en kijken of het probleemloos samenwerkt met andere softwareprogramma’s. Lees meer…
Balon + tech support
Remote support
Het Remote support abonnement bestaat uit het ZZP abonnement. De werkzaamheden worden aangevuld met extra controles, zoals het controleren van de backuproutines van uw bestanden. Lees meer…
Balon + All inclusive All-in Tenslotte bestaat het All-in abonnement natuurlijk uit de abonnementen ZZP en Remote support. De extra werkzaamheden in dit abonnement richten zich op de degelijkheid en snelheid van uw internet. Lees meer…

 

U spreekt met de ICT-specialist af hoe vaak u per jaar een onderhoudsbeurt wenst. Om zoveel mogelijk problemen te voorkomen is een onderhoudsfrequentie van 2 x per jaar aan te raden. Tevens spreekt u de eerstvolgende datum en tijd af.

Op onze abonnementen zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.