Afspraak op maat
Op het moment dat u een abonnement afspreekt, bepaalt u samen met de ICT-specialist welke ondersteuning u wenst. U kunt een keuze maken uit de volgende abonnementen.
![]() |
Het ZZP abonnement is voor bedrijven met 1 á 2 werknemers gericht. Zoeken en verhelpen van fouten en kijken of het probleemloos samenwerkt met andere softwareprogramma’s. Lees meer… |
![]() Remote support |
Het Remote support abonnement bestaat uit het ZZP abonnement. De werkzaamheden worden aangevuld met extra controles, zoals het controleren van de backuproutines van uw bestanden. Lees meer… |
![]() |
Tenslotte bestaat het All-in abonnement natuurlijk uit de abonnementen ZZP en Remote support. De extra werkzaamheden in dit abonnement richten zich op de degelijkheid en snelheid van uw internet. Lees meer… |
U spreekt met de ICT-specialist af hoe vaak u per jaar een onderhoudsbeurt wenst. Om zoveel mogelijk problemen te voorkomen is een onderhoudsfrequentie van 2 x per jaar aan te raden. Tevens spreekt u de eerstvolgende datum en tijd af.
Op onze abonnementen zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.